Wednesday, July 11, 2012

Buffered Earning!

Buffered Earning? Hehehe..... bila aku blogwalking kan....ramai yang cukup gembira bila dapat BE. Aku pun tertanya - tanya gak, apekebenda BE ni??? Bila aku google memang ramai yang buat entry pasal BE ni..... Apa yang aku faham, BE ni memang sesuatu yang menguntungkan la kepada pemilik blog bila diberi BE oleh Nuffnang..... Mungkin earning daripada pengiklanan di blog mereka akan cepat bertambah la kot...... Macam aku blogger suam - suam kuku ni memang xberapa kisah pun pasal ni sebab update blog pun jarang - jarang hehehe...... Lagipun visitor ke blog aku ni bleh kira dengan jari berapa kerat je yang singgah sehari....huhu.... Sumber traffic pun dari google hahahaha......

Tapi aku pernah gak la dapat BE daripada Nuffnang dulu tapi xbanyak collection dapat....almaklum la....blog x famous macam Ben Ashaari ke Fatin Liyana ke atau Mat Gebu hehehe......

Kali ni aku dapat BE lagi tapi untuk promosi Libresse je.....punya la aku tunggu iklan ni kuar tapi sangat2 jarang kuar......kalo sapa2 yang lalu sini ternampak iklan Libresse tu, sila le klik ye.....hehehehe......



2 Komen:

Hazlina Shahrel @ The QueenWidelia said...

samala kita...

geez said...

Hehe....jom kita klik2.... ^_^

Post a Comment